Close this search box.
SADE POLİKLİNİK

Sıkılaşma Uygulamları

Herkese özel farklı uygulamalar, eşsiz sonuçlar...

G7 Masajı | Selülit Giderme

G7 masajı, selülit tedavisinde kullanılan bir yöntemdir. Bu masaj yöntemi, vücuttaki selülitli bölgelerdeki kan dolaşımını artırarak, yağ hücrelerinin parçalanmasına yardımcı olur ve selülit görünümünü azaltmaya yardımcı olur.

G7 masajı, özel bir masaj aleti kullanılarak yapılır. Bu alet, titreşimli bir başlığa sahiptir ve farklı frekanslarda titreşim oluşturarak deri altındaki yağ hücrelerini parçalamaya yardımcı olur. Ayrıca, aletin farklı başlıkları sayesinde, farklı bölgelerdeki selülitlerin tedavisi yapılabilir. G7 masajı sırasında, masaj terapisti, selülitli bölgelerdeki cildi yağlı bir krem veya losyon ile kaplayarak masaj yapar. Bu, aletin deri üzerinde daha kolay hareket etmesini sağlamak içindir.
G7 masajı, selülit görünümünü azaltmaya yardımcı olabilir, ancak tamamen selülit tedavisi için tek başına yeterli değildir. Genellikle sağlıklı bir diyet ve düzenli egzersizle birlikte uygulandığında daha etkili olabilir.

Randevu Talep Etmek için
Formu Doldurunuz.

Biosphere

BIOsphere, son teknoloji %100 doğal masaj ve tedavi sistemidir. 45 küreli Slaag Motion başlığının uyguladığı masaj ve özel yağlar kan dolaşımını hızlandırarak hücrelere oksijen akışını artırır. Vücudu epidermisten derin kaslara kadar yüksek oranda tedavi eder. BIOsphere, birçok teknolojik cihaza kıyasla daha fazla güç ve derinliğe ulaşır. Tamamen ergonomik tasarlanan %100 doğal BIOsphere hamilelik dönemindeki hastaları bile tedavi edebilir. Masaj konforu ile dolaşım sistemindeki sorunları hedef alan BIOsphere’in bilimsel yayınlarda dolaşımı %90 hızlandırdığı, %72 oranında da vaskülarizasyonu bastırdığı kanıtlanmıştır. Ağrısız ve acısızdır. Vücuttaki dolaşım ve oksijen seviyesini düzenler. Etkili ve güvenlidir. Cilt kalitesini artırır ve metabolizmayı hızlandırır.

LPG Endermologie Alliance

lorem ipsum lorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsumlorem ipsum.

Randevu Talep Etmek için
Formu Doldurunuz.